breznenova@seznam.cz.čísloúčtu:1113779043/3030

Fotogalerie: Fyzioterapie

FYZIOTERAPIE

Na základě individuálního vyšetření, provedení kineziologického rozboru, si podle zjištěných konkrétních dysbalancí v pohybovém aparátu stanovím terapeutický postup. V průběhu svého profesního života se neustále vzdělávám a doplňuji si své znalosti v moderních přístupech.

K terapii využívám mnoho různých technik - zejména mobilizace a měkké techniky, senzomotorické cvičení či cvičení k odstranění svalové nerovnováhy, metodu dle Mojžíšové, REHASPRING koncept pánevního dna, taping. Samozřejmostí je nácvik správného držení těla, návrh na úpravu pracovního režimu či prostředí a hlavně zabudování nových pohybových stereotypů do všedních činností, aby nedošlo nebo se minimalizovala riziko vrácení se obtíží.

Specializuji se na poruchy a dysfunkce pánevního dna. Vzdělávám se v oblasti řešení problémů s inkontinencí a s funkční ženskou sterilitou.

Fyzioterapie obecně pomáhá u:

• bolesti zad - funkční poruchy pohybového aparátu
    • poúrazové stavy pohybového ústrojí
    • pooperační stavy - po ortopedických operacích, bolestivé jizvy, po operacích meziobratlových plotének
    • výhřezy plotének
    • Metoda dle Ludmily Mojžíšové - řeší problémy s otěhotněním
    • terapie pánevního dna - bolestivá menstruace bez orgánového poškození
    • terapie funkční sterility žen i mužů, příprava na inseminaci, IVF
    • poruchy rovnováhy
    • bolestivé stavy
    • degenerativní onemocnění kloubů končetin a páteře - artrózu, revmatoidní artritidu, Morbus Bechtěrev a Scheuermann, další
    • vadné držení těla, skoliózy