Fotogalerie: Cvičení pro těhotné

Cvičení pro těhotné

Cvičení probíhá dle rozpisu na facebooku fyzioterapie-praha 8. Cvičíme od jedné nastávající maminky :-) - cena od 150 Kč za 45 minut.

Cvičení pro nastávající maminky v dopoledních či odpoledních hodinách - čas a den po předchozí dohodě. Jedna lekce 45 min. Při cvičení využíváme prvky jógy, posilování a relaxování pánevního dna, zádové svaly. Učíme se relaxovat, ale i vhodně posilovat. Používáme velkých a malých balónů, thera-bandů, labilních podložek a hlavně vlastního těla.
  • těhotenství je krásné období,ve kterém ale dochází také k velkým změnám – nejen  hormonálním, ale také fyzickým a pravidelné cvičení předchází bolestem zad, kyčlí a dalším obtížím
  • díky cvičení zůstáváme fit a v kondici i v těhotenství a díky cvičení budete lépe  připravené k porodu
  • udělat si čas jen sama na sebe a cítit se příjemně, být chvíli jen se svým miminkem je také velice důležité
  • naučit se dobře dýchat je základ všeho
  • cvičení vede fyzioterapeutka proškolená v metodě Ludmily Mojžíšové, takže je možné s ní konzultovat i eventuelně nějaké vertebrogenní obtíže v době těhotenství – problémy s horším dýcháním, křížové bolesti, kostrčové bolesti……

Hlavně vhodné pro maminky, které ke mně docházely na individuální fyzioterapii, ale hodina je otevřená i ostatním nastávajícím maminkám.

Maximální počet ve skupince jsou 4.