Skupinové cvičení dle metod Ludmily Mojžíšové

Nový kurz dle Ludmily Mojžíšové 15.1.-12.2.2020 16:30 - 18:30h

• začátek 15.1.2020 v 16:30 na středisku Rokoska V Holešovičkách 33 v Praze 8
  • Maximální počet účastníků 5
  • 2x 55 minut povídání , sdílení, psychologie, teorie, cvičení....
  • Rozvrh témat:
  1.  vysvětlení cviků a rozbor cvičící jednotky
  2. o metodě, o paní Mojžíšové, o motivacích
  3. indikace metody
  4. funkční souvislosti
  5. příprava na IVF z pohlednu fyzioterapie
  • druhou hodinu se vždy cvičí stejná sestava cviků dle Ludmily Mojžíšové upravená o prvky z vývojové kineziologie a jógové terapie

cena 3600 Kč

s sebou jen pohodlné oblečení bez bot, podložky jsou k dispozici

Metoda podle paní Ludmily Mojžíšové

Jedná se o rehabilitační léčbu některých funkčních typů ženské sterility. Touto metodou se dají ovlivnit i některé poruchy spermiogramu.

indikace

§  Nemožnost otěhotnění, donosit plod (léčba funkční sterility).

§  Opakované potraty.

§  Pro ženy podstupující mimotělní oplodnění.

§  Bolesti zevních pohlavních orgánů, bolest při pohlavním styku, chybění orgasmu

§  Absence menstruačního krvácení u mladých dívek.

§  Nepravidelné či bolestivé menses

§  Hypoplazie dělohy, obrácená poloha dělohy, neprůchodnost vejcovodů.

§  V těhotenství – modifikované cviky, které usnadňují porod.

§  Pomáhá ženám v období klimakteria

§  Inkontinnce u žen.

§ Obstipace.

§  Zlepšení nálezu patologického spermiogramu.

§  Vertebrogenní potíže (funkční i na podkladě strukturálních změn).

§  Coxartrózy, bolesti kostrče.

Účinky léčby

Úspěšnost metody u žen (tedy počet otěhotnění) je 30–33%. Pacientka se zbavuje těžkostí jako jsou bolestivé měsíčky, bolesti hlavy, bolesti páteře. Dle statistiky při pravidelném cvičení této metody je uváděno vysoké procento zlepšení při pomočování u žen, 70–80 % pacientů potvrzuje zlepšení při strukturálních vertebrogenních obtížích, 60% úspěšnost při řešení absence menstruačního krvácení u mladých dívek. Muži zlepšení o 37 % na poli oligospermie.

Průběh léčby

Tato terapie funkční sterility je založena na reflexním ovlivnění nervosvalového aparátu, pánevního dna za použití mobilizačních technik celého pohybového aparátu a speciální pohybové léčby  bederní páteře, křížové kosti, pánve, kostrče a svalů, které ovlivňují jejich vzájemnou polohu.

Terapie podle paní Ludmily Mojžíšové provádí proškolený fyzioterapeut, který při první návštěvě provede kineziologický rozbor a dle jeho výsledků pak provede terapii – mobilizaci žeber, páteře, pánve, uvolní či nastimuluje potřebné svaly.

Asi za týden - dle stavu klienkty a výsledku kineziologického rozboru, je další návštěva, při které fyzioterapeut zkontroluje pohybový aparát,provede eventuelně další potřebné mobilizace a případně doporučí vhodné cvičení. Návštěvy přibližně po týdnu se opakují dle stavu pohybového aparátu asi měsíc až dva. Při dalších návštěvách se opět kontroluje stav, provedou se potřebné mobilizace, a je-li to nutné, provede se i mobilizaci kostrče per rektum.

U nás nabízíme možnost docházet na  skupinové cvičení dle paní Mojžíšové. Jedná se o malé skupinky max.5 klientek, které cvičí pod dohledem stejného fyzioterapeuta, který je i individuálně vyšetřil. Díky tomu klientky ideálně vede i při cvičení a tím pádem se klienti naučí dobře cvičit pro ně vhodné cviky.

Je vhodné,aby klientka byla nejprve vyšetřena svým gynekologem, aby byly vyloučené možné orgánové problémy.