Nabídka

OD ÚNORA SE ROZJÍŽDÍ PROVOZ NA FLÓŘE.

Hlavní pole působení na Flóře vychází ze spolupráce lékařů - urogynekologů a urologů.
Budeme se zde zabývat především poruchami pánevního dna. Máme zde výborné vybavení pro pacienty s inkontinentními potížemi ( biofeedback, elektrostimulace či vibrační plošiny, které nastimulují pánevní dno ).

Kromě těchto specializací Vás samozřejmě zbavíme  i  bolestí zad, připravíme Vás na ortopedické operace, či na operace v oblasti pánve ( hysterektomie, páska u inkontinencí .... ) a zajistíme i péči v pooperačním období.

Rádi se ujmeme i sportovců a sestavíme jim profesionální trénink se zdravotním aspektem.

Fyzioterapie

Na základě individuálního vyšetření, provedení kineziologického rozboru, si podle zjištěných konkrétních dysbalancí v pohybovém aparátu stanovím terapeutický postup.

K terapii využívám mnoho různých technik - zejména mobilizace a měkké techniky, senzomotorické cvičení či cvičení k odstranění svalové nerovnováhy, metodu dle Mojžíšové, taping. Samozřejmostí je nácvik správného držení těla, návrh na úpravu pracovního režimu či prostředí a hlavně zabudování nových pohybových stereotypů do všedních činností, aby nedošlo nebo se minimalizovala riziko vrácení se obtíží.

Fyzioterapie pomáhá u:

• bolesti zad - funkční poruchy pohybového aparátu
    • poúrazové stavy pohybového ústrojí
    • pooperační stavy - po ortopedických operacích, bolestivé jizvy, po operacích meziobratlových plotének
    • výhřezy plotének
    • Metoda dle Ludmily Mojžíšové - řeší problémy s otěhotněním
    • terapie pánevního dna - bolestivá menstruace bez orgánového poškození
    • terapie funkční sterility žen i mužů, příprava na inseminaci, IVF
    • poruchy rovnováhy
    • bolestivé stavy
    • degenerativní onemocnění kloubů končetin a páteře - artrózu, revmatoidní artritidu, Morbus Bechtěrev a Scheuermann, další
    • vadné držení těla, skoliózy
    • individuální terapie v těhotenství a po porodu
    • inkontinence, retence moči
    • prevence funkčních pohybových poruch a bolestivých syndromů pohybového systému
    • patní ostruhy
    • tenisové lokty

Metoda podle paní Ludmily Mojžíšové

Jedná se o rehabilitační léčbu některých funkčních typů ženské sterility. Touto metodou se dají ovlivnit i některé poruchy spermiogramu.

indikace

§  Nemožnost otěhotnění, donosit plod (léčba funkční sterility).

§  Opakované potraty.

§  Pro ženy podstupující mimotělní oplodnění.

§  Bolesti zevních pohlavních orgánů, bolest při pohlavním styku, chybění orgasmu

§  Absence menstruačního krvácení u mladých dívek.

§  Nepravidelné či bolestivé menses

§  Hypoplazie dělohy, obrácená poloha dělohy, neprůchodnost vejcovodů.

§  V těhotenství – modifikované cviky, které usnadňují porod.

§  Pomáhá ženám v období klimakteria

§  Inkontinnce u žen.

§ Obstipace.

§  Zlepšení nálezu patologického spermiogramu.

§  Vertebrogenní potíže (funkční i na podkladě strukturálních změn).

§  Coxartrózy, bolesti kostrče.

Účinky léčby

Úspěšnost metody u žen (tedy počet otěhotnění) je 30–33%. Pacientka se zbavuje těžkostí jako jsou bolestivé měsíčky, bolesti hlavy, bolesti páteře. Dle statistiky při pravidelném cvičení této metody je uváděno vysoké procento zlepšení při pomočování u žen, 70–80 % pacientů potvrzuje zlepšení při strukturálních vertebrogenních obtížích, 60% úspěšnost při řešení absence menstruačního krvácení u mladých dívek. Muži zlepšení o 37 % na poli oligospermie.

Průběh léčby

Tato terapie funkční sterility je založena na reflexním ovlivnění nervosvalového aparátu, pánevního dna za použití mobilizačních technik celého pohybového aparátu a speciální pohybové léčby  bederní páteře, křížové kosti, pánve, kostrče a svalů, které ovlivňují jejich vzájemnou polohu.

Terapie podle paní Ludmily Mojžíšové u nás provádí proškolený fyzioterapeut, který při první návštěvě provede kineziologický rozbor a dle jeho výsledku pak provede terapii – mobilizaci žeber, páteře, pánve, uvolní či nastimuluje potřebné svaly.

Asi za týden je další návštěva, při které fyzioterapeut zkontroluje pohybový aparát,provede eventuelně další potřebné mobilizace a doporučí vhodné cvičení.

Asi za měsíc je další návštěva,při které se opět zkontroluje stav, provedou se potřebné mobilizace, a je-li to nutné, provede se i mobilizaci kostrče per rektum.

U nás nabízíme možnost docházet na  skupinové cvičení dle paní Mojžíšové. Jedná se o malé skupinky max.4 klientek, které cvičí pod dohledem stejného fyzioterapeuta, který je i individuálně vyšetřil a díky tomu je může ideálně vést i při cvičení a tím pádem se klienti naučí dobře cvičit pro  ně vhodné cviky.

Je vhodné,aby klientka byla nejprve vyšetřena svým gynekologem, aby byly vyloučené možné orgánové problémy.